18 de xan. de 2018

PRACTICANDO COMO FACER UN DIARIO NA AULA, EN QUINCE MINUTOS E SENDO RAFA NADAL

7 de novembro de 2017
     Querido diario: Hoxe foi o último día de preparación… Estou nervioso. Esta mañá a miña irmá chamoume e díxome que Jonny Jonhson gañara seis veces seguidas o premio a mellor xogador dos Estados Unidos e eu soamente fun nominado unha vez, e non, non gañei. Non sei se Ana me dicía iso para poñerme nervioso pero, se é así, conseguiuno. Eu agora vou durmir que mañá é un día moi importante.

8 de novembro de 2017
     Querido diario: Acabo de espertar; son as 07:30. En tres horas teño que estar alí, na pista Peter Darwing, en Boston, xogando contra Jonny Jonhson, o mellor xogador de tenis dos Estados Unidos e aínda por enriba, dóeme a cabeza! Teño que deixar de escribir; voume preparar.
     Son as 11:00. Hai media hora que cheguei á pista e resulta que a limusina de Jonny pinchou e o partido retrásase ata as 12:00 e claro, non ía volver ao hotel, así que estou aquí, na cafetería, tomando un vaso de auga fría.

10 de novembro de 2017
     Querido diario: Escríboche dende o hospital. Fai dous días foi a competición aínda que o último que recordó foi a pelota acercándose á miña cara. ¡PENSO QUE PERDÍN!

                                                                       Alumna: Marta Gil 1º ESO B

                                                               Profesora: Carmen Trigo

Ningún comentario:

Publicar un comentario